Translate

dimecres, 1 de juny del 2016

El Despertar ..... De les muses al teatre


El Despertar ..... De les muses al teatre    

De les muses al teatre s'acostuma a dir en el mon de les consultores i de les altes direccións de la banca. 
De les muses al teatre .... volen dir que s'ha acabat la incubació ara es un altre moment , 
De les muses al teatre .... volen dir que ha germinat !!!! la idea, el somni , el que sigui ha germinat.


La Actitud (mental) i la Determinació fins a la germinació ? com ha estat ? 

De les muses al teatre, des de el Centre Civic de la Gorga en Palamos al teatre de Sant Feliu de Guixols. la Primera de les Rutes de Patxot 

De les Muses, 23 dones que enlluernen els seus voltants , reunides en rotllana.

Per que no vens a una reunió que hi ha avui a Palamos ? em va suggerir un company, un filosof. Jo faig uns exercicis de "meditació conduïda" , es un grup de dones que tenen cancer de mama, es reuneixen periodicament al voltant de una fundació que se nomena Oncolliga. 

I que vols que hi faci ? 

Els podries parlar d'aixo que vas divulgant constantment sobre la "Magia del Internet" "L'Internet de les persones " "el canvi de chip" Orientat i Re empren. 


Entrarem en el Centre Civic La Gorga i jo m'havia imaginat que ens trobariem un grup de senyores, plenes de tristor ..... "un escotoma"  em va quedar clar en el primer moment, nomes entrar a la sala on hi havien una veintena de dones que no sabria dir quina brillava mes. 

La sessió feia una estona que havia començat i la "conductora" de la reunió

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada